Blog literacki, portal erotyczny - seks i humor nie z tej ziemi
// Definicje tablic...
// Wierzchołki
float Verts[8][3]=
{
{-1.0f, 1.0f, -1.0f},
{1.0f, 1.0f, -1.0f},
{1.0f, -1.0f, -1.0f},
{-1.0f, -1.0f, -1.0f},
{1.0f, 1.0f, 1.0f},
{-1.0f, 1.0f, 1.0f},
{-1.0f, -1.0f, 1.0f},
{1.0f, -1.0f, 1.0f}
};
// Obiekty pierwotne
// (tablica wskaźników do elementów tablicy Verts
// definiujących czworokąty)
int Polys[6][3]=
{
{0, 1, 2, 3},
{4, 5, 7, 6},
{1, 4, 7, 2},
{5, 0, 3, 6},
{5, 4, 1, 0},
{3, 2, 7, 6}
};
// wektory normalne do czworokątów
float Normals[6][3]=
{
{0.0f, 0.0f, -1.0f},
{0.0f, 0.0f, 1.0f}
{1.0f, 0.0f, 0.0f},
{-1.0f, 0.0f, 0.0f},
{1.0f, 0.0f, 0.0f},
{-1.0f, 0.0f, 0.0f}
};
// Rysuj sześcian.
int i;
glColor3f(1.0f, 0.0f, 0.0f);
glBegin(GL_QUADS);
for(i=0; i<6; i++)
{
glNormalfv(Normals[i]);
glVertex3fv(Verts[Polys[i][0]]);
glVertex3fv(Verts[Polys[i][1]]);
glVertex3fv(Verts[Polys[i][2]]);
}
glEnd();
// Zakończ wszystkie operacje graficzne.
glFlush();